سرکار
خانوم دکتر صادقی چیزی نوشتند و بنده رو به خاطرات دورم پرت کردن. به زمانی که هنوز کودک بودم و سرخوش. پست خانوم دکتر این بود:یک چیزی هم که تو بچه های نسل ما بود ،اشتیاق و آرزوی کشف و اختراع بود.این سالها نشنیدم بچه ای این رویا رو داشته باشه که چیزی کشف کنه.همین دوخط ! براشون نوشتم اگر بخوام لیس یادداشت های یک عقرب صورتی !...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 520 تاريخ: جمعه 13 اسفند 1400 ساعت: 15:01